Hej hej!

Sovit gott allihoppa? Det har jag, ljupt och skönt!
Igår var en trevlig dag med Farmor francia, vi åt gott, prata, färga mitt hår, gick runt lite och hade allmänt mysigt. På kvällen gick jag och min kille och träna, vi körde ett as skönt pass med övningar jag inte gjort tidigare, så de känns idag:) Vi åkte och sola efteråt, och fan vad varmt de var där inne, jag höll på o dö. När vi kom hem hade även jag och min Francisco så mysigt, tack babe<3
här kommer lite bilder från igår:

ny mössa fick lillan av mig igår:)

i mammas knä väntar på farmor

hej hej:)

nu kom famo

lillan tittar fint på famo

och blir jätte glad

vi sätter oss och fikar

dricker latte och smörgås..men vi får skynda oss för noelia smsar "akut" att hon inte har några nycklar och fryser utanför dörren:)




nu ska ja ta ut tvätten ses sen puss

p.s När man ska göra små bilder i bloggen så laddar du upp som vanligt en bild sen frågar dom vilken storlek du vill ha på bilden och då ändrar du bara till miniatyr så blir dom små och hur man gör för att få dom brevid varandra? de är bara att ladda upp en efter en utan att trycka enter. så hoppas du förstod!
kram kram

Kommentarer
Postat av: Goldie

Hej hej.



Hahahahah Det låter inte svårt. Du måste tro att jag e en riktig tröögo hahahhah. Vet du vad, jag kom på nu att du har din blogg på blogg.se och jag på blogger.com så jag antar att dom inte har samma inställningar. =( duuuuuuuuh, stupid me! Okejda, kan va liiiite trögo ibland. :)



Men tack ändå!!!



P.S. Your daughter is a beauty!

2009-03-10 @ 14:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0