hej

Godmorgon! Hur mår alla mina bloggläsare idag?
Jag mår toppen, min bror är här och mina 2 hjärtan:) kan inte bli bättre. Vi har inte hunnit mycket mer än att äta frukost och klätt på lillan. Ja och så har ja skissat klart min tatuering:) wwwwwwwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeee snart ska ja bli taggad för livet:D längtar efter smärta, haha aa eller hur! Den kommer bli toppen *tummen upp*
A men annars idag så ska vi iväg till stan och lämna bror, min älskling stuka foten rejält igår så jag vette fasen om jag får med mig honom. Hans fot ser ut som en bandyboll:(
nu kommer bilder på mig och lillan och pappabus....jag visar bara en väst jag fick från mormor igår, så fint nu till våren/sommaren enligt mig:D


lillan igår..

jag

västen..

snygg därbak..

min sessa bakfrån..

hej tjejen:)

så fin i nya bodyn från gammelmormor

mina kära<3 gosar

dricker lite saft så här på morgonen;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så söt så söt..Längtar redan efter er. Västen var jätte fin på dig Louise. Puss puss älska älska världen

2009-03-08 @ 20:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0