hemma igen..

Vi kom precis hem från tumba. Skönt! Är faktiskt helt slut efter att bara ha varit där i några timmar. Det hände mycket på dom timmarna! När jag och min dotter stod och väntade på att moryn och alina skulle komma, såg jag en skum ganska välskött och stilig kille stå och prata i telefon. Han kollade väldigt mycket och jag såg direkt att han var ute efter nått, men vad visste jag inte då. Han gick runt och betedde sig konstigt. Han såg att jag tittade på honom så han gick in i en bokaffär och handlade ett litet kort.  Jag ser en tant som frågar några tjejer om dom inte kan hjälpa henne o ta ut pengar för hon har så dålig syn, hon tar ut 2000kr, står där ett tag och fixar med sina pengar. Då fattar jag killen står och glor på henne, han är ute efter hennes pengar. Han hade sin kompanjon med sig och när hon är påväg mot ica springer dom efter. moryn kommer och vi efter dom, jag ser en vakt och berättar allt, killarna står då precis brevid damen, men ser oss. dom springer iväg och vakten tackar, han gick fram till damen som visade sig vara hans granne och säger, håll i dina pengar, då svara hon ja, jag tog nyss ut 2000 och jag blev rånad för bara nån månad sen. Stackars tant säger jag bara...efter de här blev ja o moryn lite skakade och tänkte att dom kanske kommer efter oss nu. men men jag räddade iallafall en dam som lika bra kunde varit min mormor. Jag tror på karma, så jag hoppas det här för med sig nått gott.
Jaja vi gick och tog en fika på stinsen sen gick vi o handla på willys, så en liten promenad fick vi iallafall, de lär behövas för ikväll ska vi mumsa i oss chips o dricka:D



vi idag:)

super snygga moryn och min fina dotter, vi gömmer oss inne på synsam:D

haha och söta alina var jätte tlött:)


nu ska ja laga en god middag till min älskade kille<3
älskar min familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0