linnet i repris..



kofta hm, linne hm, jeans bikbok och de fina halsbandet som ni snart ska få se närmare på:)
trötta tjejen...mamma försöker ta ut nappen..den sitter som ett berg

och ett fint litet leende fick mamma av min fina lilla..de blanka i esmeraldas ansikte är dregel;)


nu ska vi iväg till tumba för att göra lite ärenden och sedan köpa mig lite hårfärg för att göra något åt de "dedära" barret jag har uppe på huvudet:) Ska träffa Francia min själ sedan, mysig!
herrå


p.s Ödmjukhet är uppenbarligen ingen självklar egenskap hos människor nuförtiden

Kommentarer
Postat av: Moryn & Alina

nämen oj.. vad har hänt? vad är det för människa som inte kan vara ödmjuk mot dig? kram

2009-03-09 @ 13:59:40
URL: http://www.metrobloggen.se/alina
Postat av: Anonym

hur gör du för att hålla dig så smal?? Jättefin, ser inte ut som du fött barn! Tell me your secret tack!

2009-03-09 @ 18:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0