mamma och babis mys..




tjingeling..idag har vi bara varit hemma och slappat. Jätte skönt ibland och bara ta det lungt, jag har tvättat och lagat mat sen så har jag och lillan provat ut kläderna som vi ska ha på dopet. Jag tycker inget är snyggt på mig just nu, allt ja sätter på mig ser bara fördjävligt ut, antingen är plagget föööör stort eller så e jag för blek eller så passar inte färgen med mitt hår eller så ja ni vet inget e bra. BAjs skiit helve*piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip* så!
nu ska ja gå och väcka mna hjärtan för vi ska gå och träna, men innan ska ja ta en liten tugga av det goda brödet grannarna bakat till oss...muuuuuuuumms:)
puss kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är fin i alla kläder Louise. Pussa lillen från mig. Gosplutten...Puss mamma

2009-03-06 @ 06:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0