Min dotters påskpresenter av sin mormor och gammelmormor..


så tuffa och söta saker...kolla bara in nova star jeansen och klänningen;)

Vi prova en av nya pjamasarna, åå så mysiga gammelmormor köpt:D

min gosis tjej...<3



nu har jag suttit och kollat igenom 1500 bilder och jag lovar jag är spyfärdig, helt snurrig! det blev 500 av dom som jag nu har beställt, fan kom just på att jag inte tagit me korten från dopet, men de får bli nästa gång. de känns skönt att ha fått detta gjort faktiskt, har nämligen legat lite efter med framkallning men nu så är ja tillbaka, nu ska ja bara sen sätta in 500 bilder i fotoalbum, haha ja de tar vi sen. Nån som vill hjälpa??!

Har osså lagt ut våran fina barnvagn på blocket, ni vill vi ha ny, kommer dock sakna den faktiskt. Den är mycket omtyckt här hemma! kärlek till den! ja vet ja e knäpp men de e sant.
har kollat massa på nya vagnar men får se måste se dom i verkligheten innan man bestämmer sig för en.
vad tycker ni, ska vi ha en svart denna gång, eller en barnvagn som sticker ut igen?

nej nu ska ja kolla på chilematchen dom leder me 2-1;)

ha en skön kväll!
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0