Mycket skratt och skinande sol:)


Min dotter Esmeralda på tåget påväg in mot stan

kan stå "själv"...

och sitta själv:D

här e jag osså;)

en god latte i solen är aldrig fel...

och världens sötaste madde, brun som en pepparkaka<3

Dottern min har skrattat högt med mig och madde hela dagen, här påväg till maddes jobb

inne på berns fick vi varm "äkta" observera choklad serverad av hennes kollegor...

som såklart blev charmade av min lilla tös:)

madde hade fullt ös medvetslös med att underhålla *Esmeralda rastlös*

vill stå som vanligt:)

och flyga:D

mamma lollo

träffa sedan upp farmor francia för att åka o köpa färg:D till vad får ni se sedan:)
puss o kram nu ska ja nattas av min älskling!

Kommentarer
Postat av: pernilla

Godmorgon min væn! Læget? Vad galet hærligt det ær med sol! Tænker inte heller ta på mig vinterjacka nå mer nu! haha søt hon ær i kjol. Det ser så kul ut med så korta med o kjol;) Madde ær ju brun ja o søt som vanligt! DU med gumman! puss

2009-03-19 @ 09:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0