solen lyser..

tjingeling!
Vilken härlig dag jag och lillan har haft.
Först på stan gått runt lite sen till tumba för att träffa upp mary o francia.
Fick god mat hos farmor francia sen åkte bara jag och francia o fika i rönninge, skönt med lite egentid efter de gick vi o träna, tyvärr så sträckte francia sig så vi gick lite tidigare än vanligt.
Nu sitter vi här hemma familjen och myser.
Sov gott mina fina!


p.s tack hanna för igår, så uppskattat att du kunde träffa oss:)




vi 2 idag

idag var hon väldigt rosa i vagnen;)

och glad:D

blå himmel

min fina dotter i sina nya kläder<3

i provhytten på lindex;)

kul o spegla sig:) perfekt golv där så borde dom ha överallt i provrummen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0