tvillingarna fyllde 12 så vi var på kalas.


men innan vi åkte så gick pappa bus med lillan:)

kofta från hm, klänning från kapphal, leggings från nån butik som ja inte vet vad den heter och sjal från name it.

åå de är så kul o gå..


sötis med hårspänne, vi ska ju på kalas:D

har inte min dotter sååå underbart fina ögon?

jag stolt mamma och min fina tjej.

jag körde en repis på kläder från i förrigår.

min kära sambo tvinga mig o bli fottad framifrån..haha

nu kom mormor bus o hämta upp oss:D

fina mamma och min dotter

haha mor och dotter i bilen

aa de gick inte så bra o fotta i bilen

esmeralda satt fint i bilbarnstolen..

utklädd till en dalmatin på konståkningen med sin bror

en till babis som hette jacob, 8månader

åke och hans bror med barn

tvillingarna som fyllde år och deras bror och mamma

babisar

lillan i mormors knä

mee blir fottad av en av tvillingarna

lillan somna i mormors knä...mormor va kissnödig ett bra tag bara för att lillan skulle få sova

jag o åke...

åkes bror och son



vi fick så mycket fina påskägg som ja ska visa er sen av mormor och åke och gammel mormor i förskott.:)
nu ska vi byta om till mys o gosa.
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0