confession


Jag har en sak jag vill berätta:
Så långt jag kan komma ihåg har jag alltid varit förälskad i gravida kvinnor, speciellt deras kroppar. Min mamma var så vacker när hon väntade mina bröder. Så jag har alltid haft en dröm, att den dagen jag blir gravid ska jag fotta mig och det gjorde jag. Dom bilderna med min mage på kan jag sitta och titta på i flera timmar, tycker det är så vackert. Längtar redan tills jag får nästa barn och bli fottad, fast då ska esmeralda vara med så klart och hålla om magen.
En till sak jag alltid tyckt vart häftig är att min mor har en sån *rent ut sakt* jävla snygg kropp efter att ha fött 3 barn, och jag har alltid älskat hennes mage, den är som sammet jag lovar. Så jag har alltid hoppats på att bli som henne, och vet ni, jag blev de och därav resultatet till att jag ville bli fottad med underkläder/toppless. Jag har fått lite frågor om hur jag gör för att vara så smal, JAG AMMAR HELTID haha nej men dels så gör jag de och sen så tränar jag nu då och då. Tro mig jag äter allt och lite till, visst tänker jag på att inte äta för mycket skit på vardagarna men det gör jag för min egen skull, så fort jag äter förmycket onyttigt säger min mage ifrån, ganska bra tycker jag faktiskt!
Så nu vet ni:)


Modell: jag
Fotograf: Francia Baeza


modell: jag
fotograf: Emma Sandström



p.s jag vet, jag har inget navelsmycke i, därav hålet!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag blir alldeles rörd av det du skriver. Du är så himla fin gumman. Blir så stolt över dig..Älskar dig mest. Puss mamma

2009-03-11 @ 07:07:42
Postat av: Anonym

jag ser att du aldrig ler på dina bilder. På de spontana kort så ler du och vad jag kan se så har du ett jättevackert leende!

2009-03-11 @ 09:57:53
Postat av: Keshia - Vincents mamma

Villken tur du hade då :)

själv fick jag en massa bristningar och har fortfarande inte kommit tillbaka till min gamla vanliga kropp än :(

ha en bra kväll

2009-03-16 @ 21:38:46
URL: http://tazmaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0