Vi välkommnar tisdagen med ett godmorgon:)

Hur mår ni mina vänner?
Tessan lever du i Austarien??
Pernilla i Norge?
Hanna i Västerås?
Eve i thailand/australien/stockholm, vart e du?
Saknar er galet, ni ska bara se hur stor min dotter har blivit..eller ja, ni ser väl bilderna jag lägger upp till er:) Hon är helt underbar, så himla lätt att ha o göra med. Igår när jag och Francisco skulle gå och lägga oss, går vi in i sovrummet och hittar våran dotter uppochner:D tokiga tjejen, fattar inte hur hon lyckas?!:S


min och pappas stora kärlek<3


p.s tack för era kommentarer, ni har gjort min dag :)
Massa kramar till er<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

im alive. står på jobbet och dööör. lägg upp fler bilder så jag kan roa mig :) saknar er. puss

2009-03-17 @ 10:41:49
Postat av: Mamma

Tokiga tjejen är så sööööööööt. Puss..äta opp

2009-03-17 @ 10:42:24
Postat av: pernilla jansson

Hej hjærtat! vad kul de ær nær du uppdaterar med bilder!! bæsta som finns på jobbet ju ;)

hade verkligen velat se lilla stumpan snart! Jag ska hem till vås en svæng i helgen, men hinner tyværr inte till sthlm. Hon ville væl sova som pippi med føtterna på huvudkudden hehe. Kan du inte visa lite mer kort på hur det ser ut hemma hos er? Vad ska ni gøra idag? Hær i Oslo skiner solen o jag vill bara gå ut! PUSS

2009-03-17 @ 12:24:25
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0