det blev en klänning av tyg bitarna jag köpte..




Jag älskar att sy, jag blir som ett barn som leker, jag kan inte sluta när jag väl börjat, jag är jätte nöjd, men har lite kvar, ville bara ha er hjälp med de sista. som ni ser på första bilden så har jag ett halsband jag gjort för ett tag sen som band, men min tanke var att ha blåa snören som går över ena axeln till där bak, typ 3 st, vad tycker ni? så som de är på bilden eller 3 band över ena axeln, grejen me de sista alternativet är att ryggen inte kommer vara fri utan banden kommer gå där! hmm eller ett 3.dje ex. är att jag köper kanske silver eller guld band och sätter några stycken runt nacken som ja gjort med halsbandet? hjälp mig med ideer...


..vet ni jag har sytt en liknande till lillan, och oj så söt den kommer bli, men kan inte visa er än för den är inte klar.


nu ska vi iväg och köpa lite grejer, för paketet jag väntar på hinner inte komma tills jag ska ha det så det får bli en plan b denna gång, tur att man har sånna ibland:D
puss kram skummbanan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så himla duktig, jag pluggade design ett år förut och jag älskar oxå att sy men jag har typ glömt bort allt :(

Får börja ta tag i det där snart :)

2009-05-28 @ 18:37:38
Postat av: Anonym

Du är så himla duktig, jag pluggade design ett år förut och jag älskar oxå att sy men jag har typ glömt bort allt :(

Får börja ta tag i det där snart :)

2009-05-28 @ 18:37:38
Postat av: Liv

skit snygg, de va jättefint med rosetten i ryggen ;) tycker de va fint med halsbandet sådär =)

2009-05-28 @ 19:57:02
Postat av: Keshia

Jag tycker den va jättefin som den va. vad duktig du är :)

2009-05-28 @ 21:03:22
URL: http://headshigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0