Fredag.

Idag har vi varit på en promenad med Josefine och hennes Isabelle. Skönt och gå men det blåste fööör mycket ett tag. Vi gick till tumba och köpte band som vi ska använda som skärp till våra döttrar. När vi bestämt band och ska gå o ta ut pengar så visar det sig att jag har glömt mina pengar och kort. Så blire när man byter jacka. Jag får köpa dom nån annan dag. Efter det bjöd jossan mig på kaffe och lillan på korv, gott. Vi satte oss i en liten innergård och drack o åt.
När jag kom hem gjorde jag god mat med köttet vi hade i frysen. Det blev stora pasta snäckor med köttet, mums!
Medans lillan sov så städa jag lite i min garderob, tog bort vinterskorna och tog fram sommarskorna. 
Här e resultatet:

om nån har stl. xs-s eller 26-27 i kläder som vill handla, VÄLKOMMNA hit jag säljer mer än gärna och billigt. Skor stl. 37/38 bälten, väskor, sjalar till tusen.


Här kommer lite bilder från idag.
        


p.s ja skojjar inte när jag säger att 3 tuta på oss när vi gick till tumba, nu förstår jag varför alla blondiner o så blonda;)
Blond jag? va nej jag är väl inte blond.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj det var ingen liten garderob. Ska du sälja via blocket eller tradera?

2009-05-09 @ 10:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0