godkväll mina damer och herrar

jahapp, vad har ni för er en fredagskväll som denna?

Själv så sitter jag med färg i håret, nej inte brun utan vanliga slingor"blonda" jag hitta lite färg hemma så ja tänkte varför inte, vi får se hur de blir som vanligt. visar er resultatet senare.
Vet ni vad ja oxå gjort, som kanske ni skulle sagt, tagit bort vinterpälsen, men haha ja får nog säga att ja rakat bort ÅRSPÄLSEN:) HAHA nu ser ni en varulv framför er men nej nej eller jo kanske en blond sådan men som sagt nu är mina fjun på benen borta, gone, skönt men ja måste säga de känns lite naket:) haha jo jag har rakat benen förut så det är inte första gången och ja gör de så sällan bara för att de inte behövs mer, jag har typ inget hår som syns på benen, eller under armarna, good good;) så nu vet ni de! lollo har inget hår. tessan o ni andra som vet förstår va ja menar, ni blir inte förvånade men ni andra kanske tappa hakan men de bjuder ja på. gud gav mig inte mycket hår alls, finns både för och nackdelar med de kan ja lova, tur att andra vill dela med sig av sitt så jag inte skulle vara helt flintis:D skämt o sido!

annars då vad händer i mitt liv, oj massor kan verkligen inte skriva allt här, men en sak kan ja berätta, vi ska sälja min underbart älskade första bästa soffa, oj så saknad den kommer bli men men jag har tagit tummen halvvägs från röva och bestämt att vi ska sälja den och köpa nytt, för ja gillar ju ändå de där med:
ut med det gamla och in med de nya.;)
nu är problemet att soffor kostar oj så mycket, iallafall dom vi vill ha!" men men just nu ligger inte soffa på våran prio i våran pengapung så de får nog bli blocket soffor, tyvärr är de ju synd bara att man inte frå bestämma färgen själv då. men men man kan inte få allt. men hur som haver, vi har en brun soffa nu med en divan, och ja gillar verkligen själva modellen men frågan är om man ska ha en liknade eller köpa en helt annan, och vilken färg tycker ni? just nu har vi brunt och beige i vårat vardagsrum, och som ni sett tidigare så är de jätte mysigt och jag stormtrivs men om man ändå ska köpa ny soffa så kanske man ska göra om allt, eller? nån som har en ide?

kolla in den här färgsättningen, den har ja aldrig tänkt på förut i ett vardagsrum, men fy så snyggt:P bild tagen från home katalogen från h&m höstkollektionen, my god


hjälp mig nu!

så nu måste ja nog skölja håret innan de blir till gummi hela skiten;)
kram kram skumbanan


här är våran soffa vi har nu, för er som inte sätt, pssst nån som vill lägga ett bud isånna fall maila mig på [email protected]

kärleeeeeeeeeeeeeeeeeek

Kommentarer
Postat av: Pernilla

God morgon gumman! Tack, jag ska på intervju som dekoraöt/ butikskommunikatör i Göteborg. Pirrigt! Tycker er soffa ser fin ut, varför ska ni byta? Eller det är klart dte är kul med nytt!! Hur gåre med altanen? PUSS

2009-05-23 @ 10:56:09
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0