Godmorgon torsdag


lillan påväg till tumba..

iförrigår såg jag ut så här i regnet...som dock inte vara så länge, skönt!

igår hemma hos moryn..... här min dotter och charlize

krypa på alla fyra går en gång när man har jeans;)

charlize fejkade till ett stort smile:)

esmeralda var lite mer seriös..

men sen mjukna hon till och då ville hon pussas.....som vanligt:)

alina var osså på g<3

sen skulle alina och esmeralda upp och ta charlize leksak..

charlize ba vänta till ja blir lite större då är de kört för er halv chilenare:)
haha

sen gick vi en lång promenad och satte oss på ett fik, där fick lillan annans av snälla katja

<3

halv ryssen med mor.

moryn med sin dotter...pussattack

dom 3 vänta bara...

min tjej har blivit så stor<3

dom här två tjejorna fyller snart ett år, så snart ska dom firas men igår firades..

..hemma hos francia med tårta och..

presenter...dom här från oss.

och här har ni mitt projekt, dock inte färdigt som ni ser...efter denna bild dog kameran så det är allt för denna gång.
puss hej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0