hej på er..

..igår fick jag årets överaskning! Det var så häftigt, jag fatta ingen ting i början. Ja, så här börja de!
Vi åkte till järna kyrka där alina skulle döpas, alla sitter färdiga i kyrkan och väntar på att dopet ska börja, alla ställer sig upp när dom kommer in och en sång börjar spelas. Jag ser Moryn först, och då tänker jag, långklänning jaha va kul att hon vågar ha de och väldigt sminkad, hmm inte moryn men jäkligt snyggt, sen tittar jag på jimmy. Vit kostym oj, mäktigt för ett dop men väldigt passade till moryn, hahaha det är inte förens dom är framme vid altaret som jag fattar, haha neeeeeej men gud det är ju bröllopslåten, jaaaaaaaaaaa dom ska gifta sig:) åååå va fint! sen kom tårarna! haha de tog så lång tid för mig och fatta, eftersom jag aldrig tänkt på att dom skulle kunna gift sig så var de inte en självklarhet för mig, men alla pusselbitar föll på plats, alla konstiga svar man fått av moryn den senaste tiden var besvarade:D så häftig ingen visste, japp så jag var på ett bröllopsdop igår:D och så jävla fint var de, grät nog mesta dels eller nej skratta gjorde jag massor. Moryn var så himla vacker, hon hade en special designad klänning som elena hade sytt, hon jobbar för lars wallin, alltså klänningen var gjort för henne, sjukt snygg! och jimmys kostym var as snygg. ialla fall efter dom gift sig och alina döpt sig vilken hon gjorde efter vigsen så gick vi till en lokal, där dom hade dukat så himla fint och bjöd på arabisk mat, mmmm mums bara tanken av dom saftiga grillade kycklingbitarna gör mig hungrig:) de var så lyckat, vi dansa, åt, skratta, kramades, fottades massor, öppna paket, firade ja, vi gjorde allt. Jag stanna var hemma vid halv 12 för vi har ju hållt på med altanen hela morgonen så ville va pigg tills dess. Francisco hämta esmeralda när vi hade kommit till lokalen så jag kunde slappna av lite, kändes jobbigt men skönt"
Bilder till tusen har jag så jag ska försöka lägga upp lite här, annars kommer ni säkert hitta massor på facebook;)

puss kram där ute!

p.s idag är det morsdag och jag älskar min mamma mest av allt och det bästa var att jag fick träffa henne idag, men jag glömde ge henne sin lilla present, jaja jag får göra de nästa vecka.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0