Mike Tyson´s dotter död

Det var i måndags som Exodus Tyson, 4, lekte på en löpmaskin hemma hos sin mamma i Phoenix.

På något sätt fastnande flickan med halsen i en kabel som var ansluten till maskinen och när hennes sjuårige bror hittade henne hängde hon livlös i en snara.

Hon föll under natten i koma och i går förmiddag, lokal tid, meddelade läkarna att hennes liv inte gick att rädda.

Då beslutade familjen att återupplivningsförsöken skulle avbrytas och strax före tolv på dagen dödförklarades fyraåringen.


fy va hemskt och orättvist, det är så läskigt jag skulle aldrig sätt detta. Jag drömmer nämligen mardrömmar varje natt nu, jag väcker francisco o skakar, drömmer om att nått ska hända bara ja vänder ryggen...


Kommentarer
Postat av: Keshia

Usch så jävla hemskt. absolut de värsta som kan hända.

Jag drömde att Vincent fick cancer och de gick inte att göra någonting åt så läkarna bara struntade i de och lät honom bara dö. Jag va så ledsen och grät i sömnen och när jag vaknade jag kunde jag inte sluta gråta för de va så verligt och hemskt. Så jag satte mig nedanför hans säng och satt och bara tittade på honom hur länge som helst och va bara glad att de va en dröm..

2009-05-28 @ 13:37:43
URL: http://headshigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0