Min mamma


Ja kära läsare ni ser ju vilken fin person jag ser upp till, min underbart vackra och bästa mor<3


vi är så lika, skrämmande lika, dock är jag mycket starkare enligt henne, fast igentligen inte, hennes far gick bort i hennes ungdom, så för mig är hon min förebild. Vi satt o prata idag om människor och hur vi alla är olika, jag menar nått som jag kan tycka är en självklarhet medans hos andra absolut inte. visst är det tur att vi människor är olika, det säger ja inget om, men varför kan inte alla sträva efter samma sak. att vara snäll, trevlig och ödmjuka mot varandra. visst vi alla har våra dagar men ändå, allmänt så tycker jag folk är elaka, sura, bittra och sjukligt avudsjuka. varför kan inte folk bara vara glad för att de går bra för en? eller varför kan man inte säga till en snygg person som går förbi att hon eller han är snygg? inte för att jag skulle gå fram till alla ja tycker är fina, men tycker jag de tillexempel om en vän då säger jag de. nu e ja verkligen inte perfekt och jag kan oxå vara bitter och kläcka ur mig saker, tex.om en brud går framför mig med as höga klackar och de ser ut som hon går på styltor så kan ja säkert säga nått till den jag är med, men då vet jag oxå om att jag heller inte är bra på vissa saker. fattar ni va ja menar, orka sura, bråka o grejer för helt ovesäntliga saker, vad vinner man på det? inget, jo kanske att du fått den andra personen ledsen men sen är det värt? får folk en kick av att vara elaka? eller är det bara avundsjukan som kommer fram? ibland känner jag bara för att spy gala på folk, usch ja tycker verkligen synd om vissa. det är tragisk, på fullaste allvar.  jag vill ha posetiva saker kring mig, glada och trevliga människor som uppskattar MIG som person. jag är ett ego när det gäller mig själv, älskar att hålla på med mitt utseende och bryr mig väldigt mycket om mig själv, är det fel tycker ni? ja menar, inte fan är det du som ser mig i spegeln varje dag? inte är de du som känner av smärtor i tex rygg om JAG inte tränar och inte är bryr du dig mer om min hälsa mer än din egen? nej just det, lär er älska er själva, för det är bara ni själva som ska leva med er resten av livet. Jag älskar dock inte mig själv än men jag är på god väg och fan va det är skönt, slippa älta saker, bara vara, fan ta mig som jag är annars stick, dock har ja fortfarande som ni märker mycket kvar att lära tex. sortera bort de som inte behövs i mitt liv. jag är fööööör snäll tro de eller ej, jag ser fan gott i alla, och fan va ja får ta skit för de ibland, men de e jag, måste dock lära mig att ge mindre energi till dom som förtjänar de,  all min energi går åt helt fel människor. Ni där ute som läser detta och även mina riktiga vänner, bli inte sura om ni inte håller me, det är upp till er själva att tycka o tänka, just de upp till er själva, hur ni vill bli behandlade, blir ni behandlad av mig härdan efter, rambo lollo i farten, nej men skämt o sido. som man bäddar får man ligga eller hur är det?!


Ha en skön jävla natt nu!
Saknar vissa jävligt mycket och ni vet vilka ni är<3 önskar vi alla bodde grannar och umgicks jämt. dock skulle de vara tjaffs då oxå men absolut inte på samma nivå som det jag skrivit här ovanför.
Älskar de som förtjänar att älskas<3




kollar som vanligt när jag är hos mamma på bilder, och hittade då 2 otäcka bilder på mig, men ja visar bara ena för den andra är föööööööööör äcklig, jag får ont bara ja tittar på dom!
här är en bild från hmmm 2007 tror ja, efter att jag fått en stång över ögat på gymmet, var ingens fel igentligen vill ja påpeka men kan säga att jag inte ligger under en stång längre utan hantlar eller annat får tränas med istället.

på den här bilden ser de inte så farligt ut men värre blev de. och 2 dagar efter händelsen åkte jag o min sambo till spanien, kul lixom o ha brillor på sig hela tiden, folk undra ju, men de läkte jäkla fort där alltså, de måste ha varit fukten i luften o grejer som snabba på prosessen. För er som vill veta så blev nog våran dotter gjord där på våran lilla semester, karma. allt ont för med sig nått gott;) och detta förde med sig det bästa som kunde hänt mig<3



go´natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.

Det här är egentligen inte en kommentar. Jag skriver mer privat för att kunna nå ut ut till dig Jag hade inte tänkt skriva en till kommentar efter den jag gjorde om dina tänder. På sättet jag skrev det på så kan jag förstå att du tog illa vid dig. Jag menade inget illa, jag tycker faktiskt att du är vacker. Du har dessutom en grym stil!

Jag skriver det här för att jag tror på att man ska vara en bra människa, jag tror på karma, jag tror på att man ska vara en bra människa för att få goda ting tillbaka. Du har säkert ett vackert leende men det är så synd att du aldrig visat det. Samtidigt förstår jag att alla vi har nojjor och komplex ..fåniga ibland men de finns där ändå.

Ditt sista inlägg berörde mig och jag vill inte ha på mitt samvete att jag skrivit något som sårat en person. Du verkar vara intressant och när du skriver så ger du ut goda vibbar om du förstår mig.



ok men för att göra min bok kort så ber jag om ursäkt för min kommentar, den togs på fel sätt, inte min mening!



En massa braiga-vibbar till dig...fortsätt som du gör och ändra dig inte för någon, allra minst för mig ;) Du är ascool som du é!



//J

2009-05-17 @ 23:53:48
Postat av: Mamma

Va rörd jag blir.Du är så fin Louise på alla sätt.Fin på utsidan och fin på insidan. Du har så rätt i det du skriver.Människor som tar negativ energi utav en har jag lärt mig att dom får man helt enkelt välja bort i sitt liv.Det är dom själva som har dålig självkänsla och självförtroende och förlorar själv på i längden att inte uppskatta livet..Du är Bäst.

Älskar dig. Puss

2009-05-18 @ 07:29:57
Postat av: Pernilla- fånga dennadag!

TACK før din FINA kommentar på min sida! Du har så rætt, man ska absolut ge komplimanger och glædjas åt andras lycka!! Skitkul att du skriver så långt och personligt tycker jag! DU ÆR BRA!!!

2009-05-18 @ 08:30:24
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: Moryn

Aa du det finns tyvärr alldeles för mycket avundsjuka öööverallt... :(

2009-05-18 @ 10:59:06
URL: http://www.metrobloggen.se/alina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0