spontan utgång...inte helt fel.

Moryn ringde mig på kvällen, och vi prata om allt mellan himmel o jord sen efter en stund frågar hon,
-Ska vi inte gå ut och ta en öl en stund?
Min första tanke var shit jag ser ut som bajs, jag hade ju solat tidigare och lukta skit från solariumet men svara:
-Ja, det skulle va as kul, jag ska bara ringa min man.
Jag gjorde de, och det var okej. Han kom hem och jag åkte iväg hem till Moryn först för att röka lite vattenpipa, gott och länge sen. Sen gick vi till en pub och hade riktigt kul. Tack min skönhet<3



Kommentarer
Postat av: Moryn & Alina

MEN LOUISE NOT OK!

haha va gör jaaaag med kroppen? hahaha

2009-05-09 @ 11:40:31
URL: http://www.metrobloggen.se/alina
Postat av: Mamma

Tycker du är fin i allt gumman.Men ljusare ska du inte ha. Sen kan du lägga i några ljusbruna slingor som du hade förut men du är så FIN nu också.Puss puss

2009-05-09 @ 11:46:31
Postat av: Anonym

Åhh vad fin top louis var e den ifrån =) Kramis

2009-05-09 @ 17:04:50
Postat av: pernilla

Vad fina ni var!

2009-05-10 @ 09:42:58
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0