stackars min mage..

..i hungerns nöd finns inga gränser för mig vad jag kan stoppa i mig!
Imorse åt jag såklart en stor frukost, och nu måste jag äta igen men orkar inte ställa mig o laga, så då tryckte jag nyss i mig ett ägg med kaviar sen rester från iförrigår 4 biffar med fetaost på...gott me ja e mer hungrig!


räddaren i nöden, jag ska få mat hemma hos min kära svärmor...mums!
Nu e de bråttom vill ja lova!
Love


p.s Nu e jag lyckig upp över öronen;)

visst ser de gott ut? haha jag kunde väl iallafall dukat upp de fint men men ner gick de.
herrå

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha ja de var nog godare æn det såg ut, jag kan också æta vad som helst nærj ag ær hungrig! PUSS

2009-05-12 @ 14:54:09
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0