tonårsbesök och en liten promenix till gammel farmor

idag har jag bakat en ny satts muffins för att se om detta recept är de perfekta till esmeraldas kalas, och vet ni va?! ja tror de är dom goaste på länge, slut tog dom och dom var så där perfekt vanilj neutrala som ja älskar i smaken.

gör inte så många när ja testar;)'

dagens mat blev pasta ala lullu

söta nicole kom med faster camila och petra, nicole och lillen lekte massa och hade jätte kul<3

petra mös till i lillan myshörna

och faster satt i fotöjen och titta i fotoalbum

se, det finns en kvar! men den sparar ja till kaffet imorgon.

nyvaken mamma trycker i sin en muffins, nu vakna min tös, herrå


Kommentarer
Postat av: Keshia

Jag håller också på att prov-baka till Vincents födelsedag :), och har nog hittat de jag ska göra. Helt perfekta, goda och jättefina.

Har bilder i min blogg.

Lilltjejen är jättesöt föresten, fast de får du väl höra varenda dag

2009-05-26 @ 22:29:15
URL: http://headshigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0