toodayy


Sjuklingen camila har varit hos oss och myst.

bort, jag vill inte bli sjuk jue...

oj blixten var för stark:)

hihi busigt..

mys i soffan

är vi lika?

kolla in min tjej, hon poserar som sin mor:) åå ja blir så stolt aaaaaaaaaaaaaaah hahahah

sötnosen har klänningen hon fick :S av nån och när kommer ja inte ihåg, shit va dålig jag är men i julklapp kanske de var?!

efter vi ätit gott kött o grönsaker så gjorde jag iordning gräddglass med jordgubbar.

mmm, mums

sen blev de läggdags för oss en stund innan farmor kom.

mys


nu har ja hjälpt francia med det sista på hennes uppsatts, hoppas verkligen de går bra nu. Att det blir ett slut på de hela.

nej nu ska ja gå o käka upp min nougat kaka;)
chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0