Stort grattis johanna från mig och lilla esmeralda


Inlägget är taget direkt från pernilla´s blogg, men kände att de va så bra skrivet så jag behåller detta så!
Och självklart är det av tilllåtelse av pillan själv;)



Ett litet mirakel kom till världen.


Hon heter TUVA och ni kan ju redan se att hon kommer bli en liten skønhet. Jag kommer med stor nyfikenhet vilja følja denna lilla tjej. Och med hjärta såklart. Bara längtar tills jag ska få komma och hälsa på lilla familjen som bor hemma i Västerås.   

Hennes MAMMA heter Johanna och är en nära vän till mig. Vi har varit vänner en bra stund nu och dessutom nära. Därfør känns denna händelse så STOR!



TUVA kom till världen som ett litet mirakel. Mamma Johanna mådde lite konstigt torsdagen den 16:e april. Mot kvällen får hon ont i magen. Av ont i magen kommer alltså denna tøs. Føräldrarna helt oførberedda får ett mirakel i sina armar samma dag de får veta att de väntar barn. Tuva har legat i mammas mage 9 månader utan att Johanna vetat om det. Häftigt och overkligt!

Kommentarer
Postat av: sara

grattis till din kompis! Har hon inte blogg man kan följa ?

2009-05-01 @ 13:08:57
URL: http://amooreee.blogg.se/
Postat av: Pernilla

lilla pluttan, så häftigt att hon gömt sig därinne :) PUSS

2009-05-01 @ 18:13:39
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: Moryn & Alina

Så häftigt!! Allt händer av en orsak!

2009-05-01 @ 21:05:39
URL: http://www.metrobloggen.se/alina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0