go eftermidda

Jag har nyss vaknat och känner mig som en överkörd människa, japp jag har varit på jobbet men fick gå hem. Känner mig inte alls bra. Min kropp säger en sak min hjärna säger en annan, jobbigt de där.
Men de blir skärpning från min sida, lyssna på kroppen och gör allt i lugn och ro. INGEN STRESS!!!
Har ju en liten bebbe att tånka på i magen osså.

Snart ska ja hämta min sej hos svärmor. Kanske kan få en liten matbit oxå, då jag inte orkar lyfta ett finger.
Nej nu måste ja röra mig mot bussen!
kram så länge

Kommentarer
Postat av: Mamma

Min fina starka stora tjej. Jag vill att du ska må bra och ingen ska få göra dig olycklig. Puss mamma

2009-11-16 @ 06:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0