nu e man hemma

och vet ni.
Tack snälla fina rara söta vän moryn som följde med mig och gjorde min dag:) älskar dig!

nu har jag iallfall landat och känner magen drar ihop sig, vila va de ja!
skärpning igen. Snart kommer ett stort lass hemkörning:) spännande. lovar att fota när allt e klart.

det kommer bli nice.
nu ska ja umgås med min fina fina tjej som har lärt sig att säga HOPPA och så hoppar hon :) söt söt söt

ni ville ha dagens igen så jag ska börja me de som ja lovat: idag har vi:=

på oss klänning från h&m och leggings från gina

linnan, kofta från zara, klänning från h&m leggings från nån affär o sjal från pippilotta:)

vi vi viiii<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Världens finaste och starkaste tjejer. Hampus o Rasmus pratar om dig varje dag Ralda..puss puss

PS Tack Moryn för allt du gör för min fina dotter.

2009-11-17 @ 05:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0