heeeeeeeeeeeeeeej

jag vill säga så mycket här men ska inte göra de än.
idag har jag jobbat och handlat lite, kan tyvärr inte visa men de får jag göra sen.
livet rullar verkligen på som de ska. jag trivs som fisken i vattnet på jobbe och arbetskollegorna gör mina dagar där. nu har ja nyss kommit hem, esmeralda har pussat på mig sen jag kom hem. fattar ni hur glad man blir som mammma. det är underbart. och emseralda du är bra speciellt men heeeeeeeelt sjukt UNDERBAR. mamma älska älska världen<3

ikväll blire go mat med idol och en maaaaaaaaaassa onyttigt för min del:)
nu ska ja äta opp mig sej.

ha en underbar fredag mina nära o kära.


p.s jag saknar många galet mycket. önskar ni var mina grannar och fick träffa er varje dag. min familj ni saknar jag så jag gråter. kom hit, överasska mig:( please miss you..nu kom en tår, bölhöna kan bli mitt förnamn.

puss kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Anar att du är gravid igen, inte så svårt att lista ut :)

2009-10-23 @ 21:36:47
Postat av: Anonym

SÅ nyfiken på vad det kan vara :)

2009-10-24 @ 19:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0