hem ljuva hem

Åå vilken underbar helg vi haft. Med massa kärlek ovh vänner. På morgonen idag mötte vi upp pernilla inne istan, sen kom Johanna och sin lilla Tuva. Vi gick runt lite sen satte vi oss och fika lite, lillan röjde loss i maten. Sen vart det sov dax i vagnarna för småttingarna så då sprang vi runt på stan och kika. Efter en stund fick Johanna gå. Så då gick pillan och jag o köpte kina mat, ååå vad gott det var, och billigt. Tack pillan för tipset;) Pernilla skulle tillbaka till Leksand idag så hon fick cykla hem och packa så då passa vi på att hälsa på Hanna på jobbet. Trevligt, hannas gulliga chef sa åt hanna att ta en rast o mysa lite med oss, sagt och gjort. MYS mys. Efter vi sagt hejdå så träffa vi fina elin oxå, puss på dig med fina du.

Men nu är vi hemma och oj så mycket kärlek som fanns här och vänta. GOD MAT och vin, nystädat hela huset, tända ljus och så himla fin älskling att komma hem till<3 du är fan bra du älskling<3

Nu är det mys i soffan !

så ses imorgon, då är både jag och älsklingen lediga:)
puss kram

Kommentarer
Postat av: Pernilla Jansson

mmm gud vad mysigt vi haft det ! puss

2009-10-12 @ 20:44:53
Postat av: HANNA

Så mysigt att få lite tid med er idag :) jag älskar er! och oj vilken man du har! vad GLAD man blir över såna överraskningar. hoppas att ni har en supermysig kväll. jag och disa ska sussa nu;) PUSS min älskade

2009-10-12 @ 21:38:43
URL: http://hannaedvall.blogg.se/
Postat av: Mamma

Åhh va gulligt av Fralle. Saknar er redan. Puss puss

2009-10-13 @ 05:57:40
Postat av: Mamma

Skulle hälsa till dig från Helén C att hon tycker du är SKITSNYGG!!! Det tycker jag med..:) världens bästa dotter. Puss

2009-10-13 @ 14:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0