idag så är det ingen vanlig dag

FÖR DET ÄR NOELIAS FÖDELSEDAG HURRA HURRA HURRA:)

Vi har varit där hemma och firat henne, hon fick ett presentkort på 1000 från oss alla på gina tricot hon blev så glad.

jag gratta henne imorse, och vet ni vad jag fick tillbaka, först skrev hon: tack så mycket puss. sen efter en liten stund kom: och hälften av livet så har du varit min syster. och nu är jag 12! förstår ni hur jag grät påväg till jobbet halv åtta imorse. du är för go min noe. älskar dig!

annars så rullar allt på, jag äter som en gris, muuuuummmms! jobbet rullar, jag fick hänga om en hel del idag så idag var det extra kul o jobba. jag jobbar med så sköna tjejer alltså. ni gör så att dagana bara försvinner iväg.

Esmeralda hade varit duktig på dagis och jag träffa en fröken påväg hem från jobbet och hon berättade massa kul hon gjort idag och att våran dotter minsann älskar mörk bröd, hihi men de visste vi ju redan:) hon får ju bara de hemma stackarn. hon berätta osså att de finns en hoppmatta som hon gillar skarp och myser och hoppar i stup i ett:) kul.

nu ska ja sussa med min tjej, ny dag imorgon.

p.s du vet aldrig vad som händer på 3 dagar, 3 veckor, 3 år! njut av tiden du lever i nuuuuet.

pussirumpan

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va gulligt Noelia skrev. Hälsa o gratta henne från oss med. Vill åka till ditt jobb o hälsa på..:) Puss puss

2009-10-08 @ 06:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0