ikea

med mer än halva v-ås! shiit va folk. men vad ska man vänta sig på en söndag som är regning som denna. esmeralda sprang runt som en duracellkanin och gömde sig på dom mest ofattbara ställena. Just när hon var som busigast sa jag: nu skulle pappa varit med och så kan ja inte berätta mer kom jag på;)
men men iallafall, ikea är kul o gå o titta på. jag fick lite ideer men dom får vänta tills våran soffa blivit såld. fortfarande folk som ringer på den men ingen som kan komma o hämta den:( esmeralda fick iallafall ett fårskinnspäls i grått till vagnen, och den har ja klippt o klistrat med sen vi kom hem så den kommer verkligen värma rumpan om henne och sin varma åkpåse:)

innan ikea var vi hos min mormor och igen hitta en kartong med gobitar i:) mina gamla kjolar och byxor. skoj, lite får följa med hem och lite får lillan:)

nu roppar mina fina tjejer kom. undra vad dom har för sig:)

puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0