ingen vanlig dag

NEJ FÖR DET ÄR HAMPUS FÖDELSEDAG HURRA HURRA HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA<3
är så glad att få ha dig här  när du fyller år. hoppas du blivit glad av allt ja gjort för dig idag. jag baka min första tårta och oj så god den blev, egen tårtbottnar och allt. grymt gjort. mormor och mamma va osså här och efter vi firat här hemma åkte vi till skärholmen och shoppa lite, hampus fick välja vad han ville av mig så de blev ett par snygga jeans. ja köpte även lite snyggt till lillan och mormor och mamma handla upp halva kapphal till lillan

<3

tack för att ni är min familjen och för att ni alltid finns. älskar er mest <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar er så mycket. Det var så mysigt igår. Puss puss

2009-10-26 @ 05:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0