Äta opp nu eller sen?!

Nu ni har jag en fråga?! Ni kommer få se massa bilder från våran lekdag ute i lekparken. Jag vill att ni tittar och sen skriver fort vad ni tycker jag ska välja. här kommer alternativen:

1: Jag springer in till min dotter nu på en gång väcker henne och äter upp henne på en gång?! el.
2: Jag väntar tills hon vaknar imorgon och tittar på mig med sitt jävla helvetes underbart (slå in huvudet i väggen) söta urgulliga ansikte och äter upp henne då?!

Hjälp mig det är svårt, skynda svara för jag har ryck, snart har mina framtänder gått igenom mitt pekfinger!!!!



åå herregud unge som jag ska berätta för dig när du blir stor hur helskottas söt du är, esmeralda du är vackraste ungen i världen i mina ögon, du är helt underbar från topp till tå.




Jag finner så stor lycka
 i mitt barns skönhet och glädje
 att hjärtat inte ryms
 i kroppen


Kommentarer
Postat av: Mamma

Sötaste goaste finaste hjärtegullen som finns. Mormor ska också äta opp dig..vi ses nästa lördag...LÄNGTAR IHJÄL MIG

2009-09-03 @ 05:57:02
Postat av: noelia

esmeralda mitt fina allt. faster älskar dig mest i hela värden , jag älskar dig mer an vad du tror

du är dett bästaa jag har fått :)

2009-09-03 @ 13:52:12
URL: http://noelitaa.blogg.se/
Postat av: noelia

2: Jag väntar tills hon vaknar imorgon och tittar på mig med sitt jävla helvetes underbart (slå in huvudet i väggen) söta urgulliga ansikte och äter upp henne då?! mitt fina allt måste också få sova

2009-09-03 @ 14:00:08
URL: http://noelitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0