hihi va gulligt

...mamma ringde mig för nån dag sen och sa att det inte var hon som skrev "mamma helen kommentaren" och det hade jag redan förstått då min mamma inte skriver så. Och nu när jag sitter och tittar igen så ser jag vem de är. Visst är det mamma helen men inte min mamma utan pillans mamma<3 va gulligt, hon måste ha råkat skiva till mig istället för pernilla:) för jag visade samma film som pillan gjorde på sin blogg, gulligt va de iallafall. Och pernilla jag kan nu hälsa glatt från din mamma:

Postat av: mamma Helen
Visst var det häftigt?? :) Hur m´år mina sötnosar! Miss you

hihi busigt de kan bli ibland!



jahopp imorse kunde jag ha sovit ut hur länge som helst men nej nej pigg var ja kl 9 och skulle omedelbart hämta esmeralda hem, fick dom vänta tills kl blev 11. När vi hämta henne så sprang hon först imot mig sen när hon såg pappa i bilen så tvärvände hon och stack. tack hjärtat ja har saknat dig me:) nej men hon blev glad o se mig osså så klart. väl hemma så har vi fått massa gjort. städat och skurat golven. stora bäbis gjorde toaletten siin.:) härligt. efter de tog dom ett låångt bad. mysisar. nu åkte mannen i huset o jobba:( och vi tjejor är kvar och vette fasen va vi ska göra. lillan sover nu men vaknar nog när som, gå ut i lekparken blir nog bra:)

jag längtar tills på fredag och lördag, för då är de ingen vanlig dag:=) wwiiiiie nej ja fyller inte båda dagarna men firas båda:D jippi



tänkte visa er ett par av skorna ja köpte för ett tag sen:=)

lika bleka o fina som mig (solarium finns i mina tankar) älskar dem, ska nog köpa mig ett par till! Nitarna bak e så snygga osså, fast dom syns inte på bilden.



idag messa jag min fina vän moryn att hon ska komma hem. Hoppas hon kommer brun, utvilad och med massor av glädje:) saknar dig b1:) för er som inte vet så är hon i cypern och har de bra med sin lilla familj:) ja vill osså faktsikt. men vem vet kanske finns de en snäll jultomte där ute:)

snygga väninan moryn



nu vakna min fina fina tjej:) ska hoppa in i rummet och pussa ihjäl:)

kram så länge

p.s 'älskling du är så fin, tack :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hahaha... fan det är den här datorn, det verkar vara sparat "mamma helen" för det var jag som skrev det där ju ;). Men som du skrev haha vad tokigt det kan bli !!! PUSS!

2009-09-06 @ 14:36:19
Postat av: Mamma

Skitsnygga stövlar..längtar tills på lördag. Puussssss mamma

2009-09-07 @ 06:44:23
Postat av: Linda

Hej! Tänkte höra var du köpt de där skitsnygga stövlarna!? Vill också ha!! :) Tror du de finns kvar?



Ha de bäst!

2009-09-11 @ 13:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0