jobbat

det har jag gjort idag från 8 - 16, fan va kul det var. Det var super människor som jobba där, nån bekant osv. Jag fick ett sånt bra bemötande att det kändes så himla bra. Men gud va fort man kommer in i själva arbetsuppgifterna, det där är läskigt. Jag kunde till och med nummrerna på h&m korten om dom är av magnitiserade så måste man slå in den dära långa koden och den satt långt inne. häftigt vad man kan utan att veta. det ända jobbiga nu är att inte hitta på alla avdelningar men de kommer. jag hamna på dam och där känner jag igen allt och har jobbat mest så de är väl kul på sätt o vis att börja där. Det känns lite som min chef har lite planer på att rotera men dom har nyss gjort de så vi får se, det vore ju inte fel att få jobba på divided för första gången. jag har nämligen aldrig jobbat i en butik som har de. spännande.
nya vänner kommer jag verkligen skaffa, super trevliga och sköna brudar. inte än enda kille, de är på gott och ont. ibland kan de vara skönt och ha en som säger sager rakt ut och allmänt styr. men men just ja idag var det en tjej som kom fram till mig i kassan och fråga ursäkta mig har du blogg? jag ba: mmm!
hon ba okej jag tyckte väl att det var du, jag brukar läsa den.! spännande jag kände mig som "blondinbella" haha nej men hej alla läsare, trevligt att ni stannar kvar och fortstätter läsa min personliga blogg:)

nu måste jag gå lillan drar mig i fingret!
chao

Kommentarer
Postat av: hanna

DU ÄR DUKTIG!!!!! stolt över dig. du kommer att må bra av att få bli kreativ igen och komma tillbaka till jobbet;)

2009-09-29 @ 21:03:01
URL: http://hannaedvall.blogg.se/
Postat av: millan

åååh, jobbar du på h&m? måste va skitkul! kram

2009-09-29 @ 21:41:15
URL: http://www.metrobloggen.se/millanangelina
Postat av: Mamma

Det känns så skönt att höra att du trivdes. Kul att komma ut o få se folk. Ha en bra dag idag. Puss puss

2009-09-30 @ 06:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0