nu.

är vi hemma igen från en låång dag med dagis och shopping. jag är trött som F_N. måste sova en stund tror jag nog.


Vi fick tag på allt vi skulle köpa o lite till.
Lillan fick ett super fint regnställ, fleecedress, massa byxor och tröjor, strumbyxor 4 par, vantar, moccasiner, fodrade gummistövlar, feak uggs, ett par till byxor och jag fick min jacka jag sätt, en svart precis som alla andra, dötrist jag vet men behövde verkligen den, nu fattas bara termobyxor till mig så är både jag och lillan klar för kyla, mmmmm läängtar:)

imorgon är det jobbet som gäller, förstår ni jobbet. vad ska ja ha på mig börjar jag tänka, nu e de äntligen dags att ta tag i stilen, jag menar jag har tappat den på vägen. men men jag kommer tillbaka snart. och de kommer ni som sagt få se här osså.


nu ska ja sussa lite om lillan låter mig-

puss kram så länge

p.s kommentaren jag fick till ett av mina inlägg var den sämsta jag fått på länge! Som om det äns kan väga, det märks att du själv inte har nått barn och att det du skrev bara va nått du MÅSTE ha fått sagt. kul, titta gärna in igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0