Riktig kärlek när den är som bäst

Det finns inte mycket här i världen tyvärr som är så här underbart:


pappa och dotter kärlek, jag tycker det är det finaste som finns på denna jord och just dom här två underbara människorna bor under samma tak som mig och är min lilla familj. är det inte underbart<3

så hårt som esmeralda håller i sin pappa tror jag ingen gör, dom är kära och de är jag i dom. Ni är mitt bästaste bästa bäst<3 Älskar er hööööööögt.

psst. titta blåmärket på franciscos arm...hmm undra vem de kan vara?! jag kanske?! men faktsikt man kan bara bli som argast på dom man älskar mest, visst då?! hihi förlåt hjärtat<3 aldrig mela slåss, det löser inga problem! Dumma mamma:)



<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Villka gosiga bilder. Du får inte ta i hårt på din stora älskling, varför gjorde du det?? Längtar så mycket efter er. Puss mamma

2009-09-03 @ 05:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0