sitter och dricker vin

ja det gör jag nu. vi kom hem från bion för ett tag sen. den var bra, vi såg beck. min och älsklingens favorit, speciellt persbrant:) vi hade det super mysigt när vi väl kom dit, vi leta parkering i typ en halvtimme på söder. hitta en men långt bort. vi kom precis när filmen börja nästan. perfekt. vi skratta, mös och hade de allmänt underbart bara vi två på bion. smaska chips gjorde vi oxå så de hördes över hela salongen. efter filmen gick vi tillbaka till bilen som stod lååångt bort. men de var perfekt, vi han prata mysa o fota på vägen. finns verkligen fina ställen i stan med massa fina hus och gårdar. vi vill bo mitt i stan när vi är gamla men vi kom på att de kanske är bättre me villa och baksida som barnbarnen kan springa runt på:)
inatt är de chile matchen, tror nog jag slocknat tills dess. bättre för mig för då går tiden fort, saknar esmeralda så mycket. min fina tjej
nu ska ja sussa brevid karln som slocknat på soffan.
besitos<3
  
   
kolla in sista bilden, och francisco kallar mig onda dockan:S

snötte

nykära?!

mm min bio outfit

min älskade fina<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens finaste par. Puss puss

2009-09-06 @ 09:07:34
Postat av: hanna banana

vad mysigt ni hade det då :) sötisar! jag längtar efter er. så fort vi har flyttat måste ni komma hem och hälsa på, då ska vi ha par middag och så kan disa och esmeralda leka;) love YOU! PUSSSSSSSS

2009-09-06 @ 21:45:56
URL: http://hannaedvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0