sitter och tittar mode

jag längtar faktiskt lite till ja börjar jobba. Dels för att tjäna pengar igen och för att få min insperation tillbaka gällande kläder/mode. Vill fixa mig fin och visa upp mig på jobbet, det är lite av de roligaste att jobba inom handel att få klä sig som man vill och va en vandrande skyltdocka, (ta det inte fel nu, nej jag är inte perfekt)
Just nu sitter jag och försöker hitta lite insperation till morgondagens kläder och smink/hår.
Hitta lite bilder jag gillar!

jag skulle vilja sno vänster outfiten rakt av, så jävla snyggt med kvart kavaj, passar verkligen till allt.

Hilary Duff känns som en riktig lollo i vardagen. snygga slingor och perfekt sminkad.

jag vill ha, nu hennes kl'änning i mitten, så jävla snygg. Kanske min bröllopsklänning i framtiden:)

till höger, snygg vardagsnygg, jag måste ha ett par converse snarast....hmm lägga till i önskelistan:)

så jävla sexigt, kan nog vara den snyggaste färgen som finns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0