smink smink smink

ååå de skulle jag kunna ha i massor! Har nyss kommit hem från en såkallad trend dag (inom mary kay) där vi fick lite goodiebags:) och gick igenom höstens trender både i outfit´s och sminkväg. Så kul! Fick lite nya ideér om smink och sånt. Verkligen tacksam att jag vann detta för de fanns massa nytt jag tog in. Pratade lite med make up artisten som var där, titta i hennes potfolie (hur de nu stavas) och såg massa fina bilder och blev väldigt insperarad. Så om ni ser mig super sminkad en dag bli inte rädda utan då har ja bara testat lite nya prudukter...

...nu roppar sambon att de e mat.

kram så länge

p.s stövlarna kommer från belle sho:) as snygga o sköna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0