busunge

jag har en dotter som gör allt som jag säger....NOT!
herregud är helt slut, nu står hon här brevid mig och roppar: mamma pjamas?? jag: den la du ju i blöt så den är i torkskåpet just nu dyngsur... mamma napp?? den ligger under madrassen som du nyss gömt... mamma arg?? neeeej mamma är trött bara.. mammaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa soppa? älskling du har nyss ätit men om du vill kan ja hämta...jaaa eller neeeej !!

aa typ så låter de här hemma just nu!!
nu e de läggdags på en gång.
godnatt


nu säger hon: ååååå duuuuuu, ja esmeralda de e du:)

Kommentarer
Postat av: Pernilla Jansson

HAHAHAHAH detta inlägget gjorde min dag. Jävla gullunge är du esmeralda ! hahaha. DUKTIGA LOLLO!PUSSAR!

2010-04-20 @ 22:09:29
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: terese

Jag dööör hon är så söt min lilla esso prinsesso. hahaha jag garvar ihjäl mig jag undrar vem essos envishet kommer från???? åh vad jag saknar er, kom hit så jag får pussa på er lite.

2010-04-21 @ 14:55:11
URL: http://thetesch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0