God dagens

Hur mår ni själar där ute!?!
Idag lämna jag esmeralda lite tidigare på dagis då hon ska ha "hemspråk".
När vi kom dit stod en söt äldre dam från peru och vänta sig esmeralda (alltså en mörk skönhet från chile) och så går vi in och hälsar. Efter en liten stund frågar hon: -Är det du som är lilla esmeralda?!
Haha, -ja säger jag och flinar! -ÅÅ vilken söt liten ljus skönhet hon är.

Ja sen fortsatte vi o prata och det kändes så bra. Esmeraldas öron va så intresserade när hon satte igång och prata.
Jag vinka hejdå och fick en slängkyss. Mamma älskar dig mest.
Jag hälsa till personalen att dom skulle säga till farmor som ska hämta esmeralda att hon ska fortsätta prata spanska hela kvällen. Vill verkligen att hon ska kunna de.

Japp så idag är det den stora överasskningsdagen, min kära sambo kommer och hämtar upp mig vid 1 sen åker vi bort till imorgon efter lunch. Vi ska ha det så härligt. Längtar massor.
Jag ska se om kameran får föja med, annars kan ja fota med mobilen så ni får se vad vi ska göra.

Ha en härlig dag och ta vara på tiden tillsammans med era älskade.

pusss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0