hårprodukter..


jag handla ju hårprodukter för ett tag sen och jag tror jag gillar alla.
Dust it gilla ja inte från början men nu gör jag verkligen de, gör man en bra tupering och har i lite av den så håller de sig i flera dar.
Den guldiga tuben är värmeskyddnade serum som jag har i innan ja fönar, de som e bra med den är att man kan ha de i vått o tort hår.
Den blåa har ja använt 2 gr bara så kan inte säga så mycket men de ska tydligen göra de sista i en frisyr, gott luktar den iallafall.
Bara så ni vet:)


annars idag så vakna vi vid nio, åt frukost och gick ut, sen åkte vi otvätta bilen för när vi kom till den imorse hade en fågel skitit över halva framrutan, stackarn han måste haft magknip. sen åkte vi o handla lite och esmeralda fick köra bil medans vi handla i kundvagnarna på ica maxi, de har aldrig gått så fort o handla tidigare:)
sen åkte vi o tippa och åt glass. plus att vi köpte en bingolotto för första gången sen man var liten. haha spännande va?!
Nu sitter vi här mätte o belåtna efter en gooood måltid gjord av moooaa.
Om ett tag ska humle o dumle baka dinkelbröd, vi får väl se hur de går:)
en sväng förbi farmor francia ska vi nog oxå hinna med.

ha en bra daaaaaaaaaaaaag !
puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0