snart så..

Nu är det 55 dagar kvar till bf.
Jag har nyss haft ett spännande samtal med en vän som nyss fått sitt andra barn.
Allt hade gått bra och det går jätte bra med hennes första barn och bäbisen nu.
Allt låter så verkligt och så nära när hon berättade om förlossningen.
Det gör så förbaskat ont men samtidigt satt vi och skratta åt det nu, och det var ändå bara nån vecka sen hon födde.
Man glömmer inte smärtan men man vet att man inte kommer ha så igen så den är okej i efterhand.
Haha om ni förstår.
Jag ställde mig på vågen igår hos svärmor och jag kan säga att jag har gjort rekord..nej men nu väger jag 70.2 kg och när jag födde esmeralda vägde jag 72. ("sprang och titta nu vad ja vägde i samma vecka som jag är i nu med esmeralda) 71kg i vecka 33 så jag ligger precis på samma, fast skillnaden denna gång är att jag börja från lägre vikt.
Va glad jag blev nu, hoppas denna "lilla" kommer väga lika som esmeralda när han födds. (hoppas kan man alltid göra)

jaja nu ska ja snart mumsa i mig min lasange jag gjorde igår, och oj så god den blev. diplom till mig verkligen.
Ha en bra dag allihoppa!

puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0