tjabba!

helt slut...
..är så trött så jag nästan sitter och sover.
har varit jätte trött hela dagen..
..kan vara så att jag gått mycket men har ändå känt mig sömnig hela dagen.
ryggen värker just nu, massor.
jag hittar inte en ända sätt att sitta skönt på.
men snart är det läggdags och imorgon kommer jag må som en solstråle.
lite shopping blev de idag:) visa bilder imorgon, för just nu är de för långt att gå till väskan och hämta kameran.
ha en härlig kväll
puss kram

p.s soneta du det är verkligen dom snyggaste och skönaste mamma jeansen ja haft. om du är en 36 kan du köpa mina om du vill :) tror nämligen att dom är slut. kram 

Kommentarer
Postat av: Sonenta

Hej igen, jag är en 38 tyvärr annars hade jag gärna gjort det. Du får väl ha bloppis kanske? på alla dina snygga mama kläder om du är klar med bebisar efter lillen =) KRAM

2010-04-26 @ 06:03:21
URL: http://biiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0