vårat hem..

Välkommen in till vårat härliga rum


Ljuset på dagen är så upppiggande

Det blev ingen jätte förändring då jag insåg att borrmaskinen inte fanns hemma, så det blev bara en flytt på divanen och en stoooorstädning


färgerna just nu är vitt,svart,lila och lite guld och silver

mer ljustakar ska införskaffas

nya kuddar är beställda och kommer inom snar framtid och slåss med dessa om en plats

sambons älskling

mys/datahörnan

fina brickbordet från mor min

härligt med tända ljus, speciellt på kvällen..

det var lite bilder på vårat vardagsrum.
nu ska jag duscha sen "springa" och hämta lillskruttan:)
puss hej


Kommentarer
Postat av: HANNA

det är så FINT älskling. jag vill komma och mysa ner mig i soffan och prata tjejsnack i en hel vecka :D

2010-04-12 @ 17:00:07
URL: http://hannaedvall.blogg.se/
Postat av: Jessica- Mamma till Leia

Ni har det super fint och mysigt...:-) Älskar din heminredning.. ;)

2010-04-12 @ 22:45:38
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0