bilder

Hej på er...tänkte visa några bilder jag lova igår(tog dom lite snabbt imorse innan vi fick främmande)


några foton jag satt i, vad tycks?

vasen i hallen fick ta plats i vardagsrummet så länge, för lampan jag hade här tog ja till sovrummet..

glada älskling i ny body o strumpor från hm

nya lamskärmen<3 och lampfoten..bara älskar den, i hallen får skönheten stå.
alla grej runt om krig alla bilder e inte klart, har bara ställt dit saker, jag måste känna efter o se

mys kossan diaz fick igår..

kudden som det står love på älskar jag, från gotland av mamma

nya lampskärmarna i köksfönstret.

nya jackan till ralda och nya mjuksdressen till min gordi<3 hur söta e inte dom då?

jag säger hej i fotandes namn

gammelmormor har bra smak eller vad säger ni?? skor till esmeralda precis sånna jag ville ha till henne, tack!

mina nya rosa, älskart!!

2 klänningar från mommo, snygga!


så det va lite bilder ni fick se av mitt hem och inköp.

ha en fortsatt solig daaaag för de ska vi haa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0