framtiden



Alltså tänk er se sina fina barn ligga och mysa med varandra.
Esmeralda 2år ligger och leker, myser och småpratar med lillebror Diaz 2månader.
Det är så häftigt. Jag försöker få med varje sekund på bild för att minnas den här underbara tid.

När dom låg där och snacka med varandra börja jag tänka på framtiden.
Tänk när dom är i tonåren och ligger och myser med varandra. Vissa av er skrattar nu men det gör jag med mina bröder fortfarande. Vi har alltid haft en nära relation mot varandra. Det är lixom det bästa som finns, syskon"kärlek".
Undra hur våra underbara barn kommer se ut?!
Yes jag är nyfiken på framtiden och kan knappt bärja mig, men jag lovar er att njuta allt jag kan dag för dag tills jag sedan får se och veta.

Något jag redan vet och alltid kommer veta är att esmeralda och diaz är dom bästa i världen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0