Katt skräck

Jag har kattskräck.
Jag är rejält rädd för katter.
Idag efter jag lämnat Esmeralda på dagis, ovanligt glad över att hon var så himla lycklig och såg så glad ut över att vara på dagis, gick jag mot grinden för att gå hem.
Där står en mörk ENÖGND katt, fulare än nånsin.
Jag känner att mitt hjärta börjar slå i hundranitti.
Magen börjar vändas utochin, tårarna kommer.
Jag använder nu vagnen som skydd.
Katten kryper under grinden och kommer mot mig.
Jag vänder mig och och ser en mamma.
Jag ropar: Snälla jag är jätte rädd för katter hjälp mig!!
Haha ja ni kanske tycker jag är dum i huvudet vilken nog den mamman oxå tyckte men hon svara: stå still så kommer hon till mig för det är min katt.
Sagt och gjort gick fula katten förbi mig och jag sprang där ifrån.
Mamma mia, det är inte kul att vara så rädd.




Nu tänkte jag lägga ut en bild på en katt för att det skulle matcha inlägget men ska jag vara helt ärlig så vågar jag inte söka på katter, då nån hemsk katt kan komma upp och jag vill inte tänka på katter hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha gud nu fick jag genast dåligt samvete över skämtbilden på katten jag länkade till i din blogg för ett tag sedan:) Sorry.

2010-08-18 @ 11:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0