ny design

åå jag ska snart få ny design ju, och jag kan inte längta mer. är så sugen på att förnya...
..ett tips från mig är att förnya små saker som tex. temat på mobilen.
Jag gillar förändringar i saker och ting så igår böt ja ut tema på mobilen, plus text stil, nya foton som bakgrund. Och när jag vakna imorse så kändes de lixom nytt;)

Jaja ni kanske tycker jag är konstig men börjar bli trött nu så mitt skrivande är inte de bästa.


Tänkte på önsta tiden idag och bråken man hade hemma om tex telefonräkningarna, utetiderna, snacka i telefon hela kvällarna/nätterna och kläderna. Haha tänk att man verkligen har tjaffsat om sånt skit. Men igentligen så har ju sina föräldrar alltid rätt. Jag menar när esmeralda och diaz blir stora så kommer dom inte få ringa från hemtelefonen för flera tusen, och dom har redan utegångsförbud så det blir inget tjaff om utetider. Snacka i telefon får dom göra men då jävligt tyst för francisco har bästa hörseln och är största sapan så han kan inte sova om han hör saker:) haha och kläder bestämmer jag tills dom själva vet vad som är snyggt. inga "joel och katarina" här inte(mamma och pappa ända som fattar).
Men alltså måste säga fan vilket grymt arbete mina föräldrar har gjort för mig och mina bröder. Har verkligen haft en sån fin uppväxt med så mycket kärlek. Jag ska bli precis lika kärleksfull mot mina barn som ni varit mot mig och mina bröder.
Jag skrattar ofta för mig själv när jag tänker tillbaka på tex. pappa som jagar oss med träsleven med taggar för att slå oss på knänen...haha ja man sprang för livet:)(dock på skoj) tess kommer du ihåg.
Sen när jag och min bästa vän byggde ett helt hus med papper av lila och gult med allt vad det innehöll, vilket tålamod och va kul vi hade.
Vi prata jämt om kläder och att våra barn aldrig skulle få använda rött. Sorry tess jag har nästan brytit det, esmeralda hade det vid sin första jul:) och diaz passar sjukt bra i rött så han kommer ja ha det på flititgt:)
Glömmer inte när man vaknar sjukt trött en söndag av att damsugaren är på och bröderna skrattar samtidigt som pappa snackar med alla trä kaniner och nallar vi hade hemma medans han damsög. Det lät typ så här: Nemen hej kanin står du här idag igen, så ja jag ska bara flytta på dig så jag kan göra fint, så nu får du stå här igen...oj nemen va du här oxå....hahahaha
Sen när man blev nerbrottad av pappa hampus och rasmus i deras stora säng och kikla ihjäl en (panik). ja och dom var alltid 3 mot mig.
GLÖMMER ALDRIG när pappa hämta mig med postcykeln varje dag från dagis med min favorit kudde sittandes där fram.<3
Det är kärlek jag kommer ihåg, massa kärlek!

p.s jag glömmer aldrig beskedet jag fick när mamma kom hem efter att fått avlivat våran hund basse. Hoppas du har det bra där uppe<3

Kommentarer
Postat av: Lill Lasse

Fint Inlägg pullan.

Jag var så jävla avundsjuk på Niclas post cykel och jag älskade när Helen lagade hotdogs, knapriga pomfritt ( hon använde andra än va mamma hade) Och beanä!

Så jävla gott!!

2010-08-16 @ 02:04:56
Postat av: terese

hahahahahahha träsleven hade jag nästan glömt bort. Fyfan vad man sprang sjukt kul. Kommer än idag ihåg hur står det där jävla pappers huset var, det tog ju upp hela ditt golv. Mysigst var ju spela resan-spelet hela natten. Eller den gången vi kom hem till dig efter att ha gömt öl under din säng, och niklas hade damsugit och ställt dem på rad under sängen hahahaha. Fyfan vad kul vi har haft.

2010-08-16 @ 11:07:03
URL: http://thetesch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0