ont i hjärtat

idag var jag bra ledsen när jag lämna lilla esmeralda till dagis.
Först på vägen dit ville hon inte gå till dagis hon ville hem till sin kompis julia.(som började på hennes dagis idag)
sen väl där så började dom på en annan avdelning så allt var nytt.
Plus att det var inte hennes gamla fröknar där 2 nya och en "typ" gammal som tur var.
Väl därinne var det nya barn med både sina mammor och pappor, och ni vet ju hur esmeralda är med nya äldre människor..hmm inte alls kul.
Sen att gå och veta att hon tänker: fan mamma lämnar mig och går medans alla andra mammor och pappor är kvar :,( blääääääää
ville bara gå tillbaka och hämta henne men det kan ja ju inte heller får då kanske hon tror jämt att ja kommer tillbaka direkt.

vill hämta henne nu men ska hålla mig 40 minuter till.

mammas egna favorit ralda långstrump<3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hon var inte alls så ledsen som du trodde, jag såg henne hela tiden. Hon var ledsen i max tre minuter efter du gick men fick snabbt tröst av en lärare som hade henne i knät med nappen i. Hon var nöjd så. Sedan gick hon runt och lekte med Julia och pysslade själv. Sen efter en stund blev hon ledsen igen men det gick över väldigt snabbt då personalen tröstade henne direkt. Sedan åt och sov barnen och därefter var E på jättebra humör, lekte och busade med Julia och mig och pratade på som bara den;) Det var bara när du kom som hon blev ledsen. Så det känns nog mkt mkt värre för en som förälder än det är för barnen, de repar sig snabbt. Personalen verkar JÄTTEBRA:)

2010-08-11 @ 15:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0