skit tradera

haha japp nu har ja postat alla bud från tradera. och jag tjänade ihop 200 kr totalt. det suger ju men men plaggen dom vann har ja ingen nytta av, dom bara hängde där ändå.
Nästa gång blire nog barnkläder jag lägger upp.
Men då får jag sätta högre pris på frakten. Det var den jag torska på denna gång.
Men man lär sig alltid något nytt.

Jag har så mycket jeans att sälja oxå men så svårt att hitta folk i 25-.26-.27 tum????
Någon som är intresserad? Noreaaaaaaaaaaa jaa kom och köp snygga billiga jeans:) Finns många som skulle passa dig perfekt.

jahapp annars...är mätt som en plätt, gick nyss på restaurang i mitt eget kök ala francisco: Köttgryta stod på menyn och mums va gott det var, lätt en 10 poängare;)

Jag byter nog jobb nu, nu är det francisco som är hemma frun;)


p.s receptet behöver ni inte fråga om för de fick inte äns jag;)

Kommentarer
Postat av: Norea

Ooooohhh...låter lockande :) Jag kommer nån dag o kikar, så kan vi ju passa på att umgås :)



kraaaaam <3

2010-08-09 @ 19:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0